26 Ocak 2013 Cumartesi

Seramik Çalışması ve Bardak Altlığı





7 yorum:

  1. çok güzel olmuş , ellerine sağlık . senin sayende cok hevesleniyorum su seramik çalışmalarına , yapılacaklar listesine aldım... ama senin kadar becerebilirmiyim şüpheliyim.. mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba çok teşekkür ederim güzel yorumun için:) Bence yapabilirsin tabiki çok zor değil ayrıca çok değişik fikirlerle daha iyi şeylerde yapılabilir:))kolay gelsin

      Sil
  2. ooo super yaaa.harıka calısmalar..tebrıkler...

    YanıtlaSil
  3. tatlım eline sağlık.çookkk güzel.blogumdaki sorunu hallettim (galiba:) üyeliğe beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Ayşegül hanım,

    Gerçek (endüstriyel şekilde üretilmiş gibi) seramik hamurunu ve üzerindeki cama benzer kaplamanın nasıl yapılabileceği konusunda bilginiz var mı?

    Emeklerinize sağlık.

    Saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim. Bilmeyi çok isterdim ama Malesef gerçek seramik hamuru nasıl yapılır ve üstündeki malzeme tam olarak nedir bilmiyorum ben hazır alıyorum. Onun eğitimini veren atölyeler var sanırım.İyi günler.

      Sil