3 Ekim 2012 Çarşamba

Ahşap Boyama 2


Merhabalar.. Bu fiskos masasını boyamak bayadır aklımdaydı ama bir türlü cesaret edememiştim rengi kapatamam diye ama hiçte zor olmadı. Sentetik boya ile oniki saat ara ile üç kez boyadım. Aslında daha kısa zamandada kurur ama benim zamanım olmadığından bu kadar süre bekledi. Önceki rengi kahverengiydi. Hiç zımparalamadan direk rulo ile boyadım.


Daha sonra aldığım kolay transferi (aslında pekte kolay olmadı ama:))) masanın üzerine yapıştırdım.  Son olarakta sprey vernikle vernikleyip kurumasını bekledim.

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok zarif olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim ben de kahverengi sehpayı boyuyorum şu sıralar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler bendede sırada bekleyen servis sehpaları var hala düşünüyorum ne yapsam diye:))

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş ellerinize sağlık.. ben de siyah bir sehpa var ama cesaret edemiyorum.. kolay transfere vernik geçince de soyulması çizilmesi kolay oluyo sanki.. ne yapacağım bilemedim.. cesaretiniz için tebrikler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar:) biraz geç olsada cevap yazma istedim.Çok Teşekkürler:) Kolay transfer üzerine dekupaj tutkalı sürülürse vernik transfere değmemiş olur bu da daha uzun süre kullanmamızı sağlar..Sevgiler

      Sil
  6. bayıldım nede güzel olmuş bende çeyiz hazırlığındayım aslında hazırlık değilde bitmek üzere :) evime ham halde alacağım zigonlarıma ve fiskos sehpama dekupaj yapmayı düşünüyorum. acaba sprey boyayla boyasam kapanır mı diye düşünüyorum. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle çok teşekkür ederim:)Sprey boya ile tabiki olur fakat çoksayıda alman gerekir. En iyisi biraz araştırmak sentetik boya ile boyamayacaksan eger turuncu oda ya bir göz at derim orada mobilya boyama ile ilgili çok açıklayıcı bilgiler var.Sevgiler

      Sil
  7. Ahsap boyayla boyayabilir miyim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama tabiki boyayabilirsiniz Demet hanım

      Sil