6 Ekim 2012 Cumartesi

Seramik Hamurundan Magnetler


Merhabalar..
Seramik hamuruyla ilgili çalışmalarım devam ediyor. Şimdide hamur kabartma tekniğinden esinlenerek buzdolabı magnetleri yaptım


 Öncelikle hamuru istediğim incelikte merdane yardımıyla açtım.



 Sonra kestiğim kağıtları hamurun üzerine dekopaj tutkalı ile yapıştırdım.


 Desene göre hamuru dikkatlice kestim. Sonra kenarlarını düzelterek kurumaya bıraktım. Kuruduktan sonrada tek kat vernik sürerek, arkalarınada mıknatısları yapıştırdıktan sonra kurumaları için buzdolabına astım.





18 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ama kalpli olana bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende en çok onu sevdim:) teşekkürler

      Sil
  2. Sevgili Ayşegül,yaptığın her şey çok güzel çok zarif.Ellerine sağlık.
    Bir başka şey söylemek istiyorum.Yorumlardaki kelime doğrulamayı kaldırsan iyi olur.Çünkü yorum yazmaktan caydırıyor.Harfler düzgün okunmuyor.Beni de geçenlerde bir arkadaşım uyardı da kaldırdım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba çok teşekkür ederim. Öyle bişi olduğunu bilmiyordum. Hemen kaldırayım:)) Uyarın için ayrıca teşekkür ederim:))

      Sil
  3. çooook beğendim :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. bunlara başladığınızda kendinizi durduramayıp buzdolabının tamamını kaplamadınız dimi ? yok ben olsam öyle yapardım da :) :)
    harikalar ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla düşünmedim değil ama ben yapıp saklıyorum kısmette evlenirde kendi evim olursa inşallah o zaman kullanacağım şimdi kıyamıyorum:))

      Sil
  6. SElam,,
    Face gurubunuz var mı?

    YanıtlaSil
  7. merhabalar ellerinize sağlık çok güzel olmuş :))kabartma tekniği nasıl yapılıyor bende denemek istiyorum bir de hamurunun tarifini verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Yaaa işte ben de bunlardan istiyorum.. Eğer mümkünse bana hamurun tarifini gönderebilir misin? Duacın olurum vallahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben hazır hamur alıyorum kendim yapmıyorum. İnternette değişik markalar var ben fimo hava ile kuruyan seramik hamurunu kullanıyorum. kolay gelsin

      Sil