21 Kasım 2012 Çarşamba

Ahşap boyama 4

Merhabalar..Bu postta ahşap boyamada kullandığım malzemeler ve tekniklerle ilgili bilgi vereceğim.



Ham olarak aldığım bu tepsiyi öncelikle heryerini zımparaladım. Sonra iki kat bordo akrilik boya ile boyadım. Aldığım kolay transferleri göz kararı yapıştırdım. Kolay transfer hobi malzemelerinde satılan bir malzeme. Boyut olarak birkaç çeşidi var. Ben marka olarak yine cadence aldım tanesi 1,5 tl. Sonra çiçeklerin kenarından simle geçtim. Ve en son mat vernikle vernikledim. Kendisi canımm arkadaşıma hediye edildiler:))




Bu çekmeceli dolap boyama açısından değilde renk seçiminden kaynaklanan bir kaç zorluk yarattı. Önce akrilik beyaz boya ile boyadım fakat fırça izi kaldığından bu sefer mat beyaz sprey boya aldım ve onunla devam ettim. sonra kenarlarına ve yanlarına altın rengi mum eskitme yaptım. Onuda beyazın üzerine tek kat altın rengi yaldızlı boya ile boyadım ve mum ile aynı yönge geçişler yapıp tekrar beyaz boya ile boyayıp istediğim yerleri zımparaladım. Aslında renk uyarmı bilemedim fakat görüntü güzel oldu. Trasferleride uyguladıktan sonra istediğim şekilde boyutlu boncuk boya ile desenler yapmaya çalıştım ve en son olarak vernikledim. Kendisi yine hediye edilmiştir.:)))



Bu tepsidede uyguladığım teknik yukarıdaki ile aynıdır. Bu da anneme hediye:)))

3 yorum:

  1. çok güzeller.bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba bu resmi süslemede kullandığınız boyutlu boncuk boyanın markasını öğrenebilir miyim? ben RICH markalı boyutlu boncuk boya metalik altın rengini aldım ama hiç istediğim gibi parlamadı. altın rengi çok mat duruyor. sizinki tam istediğim gibi parlak duruyor. markasını yazarsanız çok memnun olacağım. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. merhaba biraz geç gördüm kusura bakmayın hala ilgileniyorsanız markası cadence kolay gelsin

    YanıtlaSil