30 Eylül 2012 Pazar

ŞİŞE KAPLAMA



Herkese merhaba. Görünüşü çok şık ve yapımı çok kolay olan bu şişelerin kendileri önceki hayatlarında soda şişeleriydi. Artık üç küçük vazolar:)))


Yapılışı çok basit.Bu iple her türlü şey kaplanabiliyor.İpin daha incesi ve kalınlarıda var. Ben bunu tercih ettim biraz kalın. Sıcak  Silikon tabancasıyla sarmaya tabandan başladım.


  Daha sonra desenli bir kurdele ile süsledim zevkinize kalmış.


           

   Ve son içlerine istediğiniz çiçeklerden koyabilirsiniz ben gardenya seçtim. Herkese kolaylıklar...




9 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok güzel bir çalışma olmuş. Benim için de ilham kaynağı oldu. Ben de sizin gibi blog aleminde yepyeniyim :)) Size de kendime de bol takipçili günler diliyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim yorumunuz için. Geri dönüşüm projeleri her zaman dikkatimi çekmişti fakat uygulamalara daha yeni başladım. Sizede keyifli çalışmalar:)))

    YanıtlaSil
  3. canım bu ne ipi anlayamadım ben de....

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben bu ipi yapı marketin çiçek reyonundan aldım çiçekleri sarmak için dekoratif ip yazıyordu kendir ipi bulamadığımdan yakınlarda bununla çevirdim. Daha kalın daha çabuk sarılıyor:))

    YanıtlaSil
  5. çok severim şişe kaplamayı!elinize sağlık bunlar da çok şirin. benim blogumda var şişe kaplamalar ilgilenirseniiz:)sevgiler

    YanıtlaSil
  6. o kadar tatlı olmuşlar ki bayıldım bunlara ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok cici olmuş bu şişeler kim der bir zamanlar soda şişesiydi diye çok güzel bir fikir elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet soda şişesi olduğunu kimse anlamıyor:) teşekkürler.Cam güzeldir değerlendirmek gerekir.Sevgiler

      Sil