5 Ocak 2013 Cumartesi

Ahşap Boyama 5


Ahşap boyama çalışmalarım.

















8 yorum:

  1. Çok güzel dekupajlar harika tasarlamışsın ellerine sağlık Ayşegülcüğüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım seninde yüreğine sağlık:))

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık. ben de bayağdır yapmıyorum boyama. yarım kalanlar var. senden ilham alayım da başlayım bir an önce. Özellikle ilk tepsin mükemmel olmuş:) sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) Aslında ben biraz da kafa dağıtma amaçlı yapıyorum uğraşırken pek birşey düşünmüyorum ruhum dinleniyor:)Aynen bende ilham almak için yapılmış çalışmalara bakıyorum canım kolay gelsin:))

      Sil
  3. hepsi birbirinden güzel , ellerine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel çalışmalar ellerinize sağlık. Selamlar. :))

    YanıtlaSil