7 Ekim 2012 Pazar

Bardaktan Saksıya....

Selamlar.. Bu dardak bu hale nasıl geldi aşağıda aşamalı olarak anlatacağım:))


Önce bir miktar tutkal ve alçıyı bir kabın içinde karıştırdım. (Ölçüler göz kararıdır) Sonra bardakların etrafını bu karışım ile iyice sıvadım.




Sonra bardakların etrafına peçeteleri sardım hem daha sağlam hemde doku oluşturması açısından. Bu işlemi burada kurumaya bırakabilirsiniz fakat ben peçetenin üzerine alçıdan tek kat daha sürdüm. Sonra kürdan ile çizikler attım.




Yaklaşık yarım saate kurudular. Sonra hardal rengi boya ile boyadım. Üzerine eskitme verniği sürüp sildim. Ve kurumaya bıraktım. Saksının yapımı bu kadar süslemesi sizin zevkinize kalmış.




 Ben saksının etrafına kurdele çevirip beyaz boya ile puantiyeler yaptım. Ve içine seramikten yaptığım çiçekleri boydum. Çiçeklerin bu şekilde durması için içlerine çiçek süngeri koyup çiçekleri onun üzerine batırdım.





20 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bu saksılar da diğer çalışmalarınız da çok güzel. Seramik ve dekupajı bir arada kullanmanız, alışılmışlardan farklı eserler ortaya çıkarıyor.İleride çok daha komplike ve çarpıcı sonuçlar elde edeceğinize inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nowacraft çok teşekkürler. Bu yorum beni çok motive etti :)))

      Sil
  3. tek kelımeyleee sahaneee olmuşşş...ellerıne saglık...süperr,,,,süperrr,,,süperr......

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş bayıldım ben bu fikre ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekür ederim.Kolay bir teknik çok daha güzel şeylerde yapılabilir.:))

      Sil
  5. harika olmuş böyle bir çalışmayı ilk kez gördüm.sağolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim teşekkürler sizde sağolun:))

      Sil
  6. VERNİKDİ TUTKALDI SERAMİK ÇİÇEK DERKEN ASTARI YÜZÜNDEN PAHALIYA GELMİŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)tabiki sırf bu işiçin bu malzemeleri alırsak pahalıya gelebilir ama bunlar bende olan malzemelerdi..

      Sil
  7. vallahi pahalıya da gelse "ben yaptım" özgüveni varya o özgüven varya o.. ne paralar harcattırıyor zaman zaman insana.. harcamaya bile değermiş.. çok başarılı olmuş.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yaptığım şeylerin bana çokta bir maliyeti olmuyor açıkçası benim için önemli olan kafamın dağılması birşeylere tutunabilmek belkide bir arayış:))) teşekkür ederim:))

      Sil
  8. Süpersiniz bende bir ara,uygun maliyetli saksı aramıştım,keçe çiçek dizayn etmek için,maşallah ikealarda var ama ateş pahası..

    Çok güzel geldi teşekkürler,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişik renklerde deneyebilirsiniz güzel olur en azından dediğiniz gibi maliyet açısından daha verimli kolay gelsin teşekürler:))

      Sil
  9. çok güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba.Elinize sağlık çok beğendim. bir şeyi merak ettim. bardak saksının içinde kalıyor mu, çıkarıyor myuz? saygılar.

    YanıtlaSil